Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Σεμινάριο για το ΤΕΣΤ Ανίχνευσης Οπτικής Αντίληψης

Σας κοινοποιώ το σεμινάριο  για το  T ΕΣΤ Ανίχνευσης Διαταραχών Οπτικής Αντίληψης  στο οποίο θα είμαι ομιλήτρια με την εισήγηση Λόγος και Οπτική Αντίληψη Το Σεμινάριο απευθύνεται σε  Φυσικούς  , Νηπιαγωγούς,   Δασκάλους Ειδικής   αγωγής, Ειδικούς Παιδαγωγούς Ψυχολόγους, Εργοθεραπευτές και Λογοθεραπευτές. Σκοπός  του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση στη διαδικασία χορήγησης, βαθμολόγησης και εξαγωγής αποτελεσμάτων του  Α νιχνευτικού  Κ ριτηρίου  Ο πτικής  Α ντίληψης(5-6) του μοναδικού σταθμισμένου ΤΕΣΤ για τις αντιληπτικές ικανότητες του παιδιού. Πόλεις διεξαγωγής: ΑΘΗΝΑ                    Σάββατο & Κυριακή 19-20 Νοεμβρίου 2016 ΛΑΡΙΣΑ                    Σάββατο & Κυριακή 3-4 Δεκεμβρίου 2016 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ     Σάββατο & Κυριακή 17-18 Δεκεμβρίου 2016 ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ  ΟΜΙΛΗΤΕΣ - ΟΜΙΛΗΤΡΙΕΣ Ιωάννα  Αναστασοπούλου  Καθηγήτρια Ε.Μ.Π. Βιοχημείας,   Φασματοσκοπίας Στέφανος  Κούτρας   Δρ Ειδικής Αγωγής  Παν. Ιωαννίνων Δήμητρα   Λιούμη     Δρ Χειρουργός, Οφθαλμί

Παιχνίδι και λογοθεραπεία

Σύμφωνα με την κλινική μου εμπειρία και με τις διεθνείς έρευνες που αφορούν το παιχνίδι και τη γλωσσική ανάπτυξη, η γλώσσα και το παιχνίδι αναπτύσσονται ταυτόχρονα και αλληλεπιδραστικά. Επομένως, το παιχνίδι αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο στη λογοθεραπεία των παιδιών. Είναι ένα σημαντικό εργαλείο για τον λογοθεραπευτή και ένα κίνητρο για συνεργασία και συμμετοχή στη θεραπεία για το παιδί. Η φαντασία και η δημιουργικότητα του λογοθεραπευτή μπορούν να προσαρμόσουν κάθε παιχνίδι στους στόχους της εξατομικευμένης λογοθεραπευτικής παρέμβασης του παιδιού. Όπως αναφέρει, άλλωστε, η Δρ  Ann Kummer  ε άν τα παιδιά δε διασκεδάζουν, δε θα είναι συνεργάσιμα. Επομένως, ο λογοθεραπευτής είναι σημαντικό να βρίσκει τρόπο να παρακινεί το παιδί κάνοντας τη λογοθεραπεία παιχνίδι. Επιπλέον, το παιχνίδι στο σπίτι δίνει τη δυνατότητα στους γονείς να διασκεδάσουν με το παιδί τους και, παράλληλα, να του μάθουν νέες γνώσεις και δεξιότητες.                            

Κάλυψη Εξόδων για Λογοθεραπείες από τα Ασφαλιστικά Ταμεία

Μέσω των ασφαλιστικών ταμείων, είναι δυνατόν να καλυφθεί ένα σημαντικό μέρος του κόστους για τις λογοθεραπείες και σε κάποιες περιπτώσεις ολόκληρο το ποσό. Αρχικά, πρέπει οι γονείς ή οι κηδεμόνες του παιδιού να κλείσουν ραντεβού σε έναν από τους παρακάτω φορείς:  Ιατροπαιδαγωγικές υπηρεσίες αρμοδιότητας Υπουργείου Υγείας . Στους φορείς αυτούς θα πραγματοποιηθεί η εξέταση του παιδιού και θα βγει η γνωμάτευση για το παιδί. Τη γνωμάτευση αυτή μαζί με την απόδειξη της λογοθεραπεύτριας οι γονείς την καταθέτουν στο ταμείο και κατόπιν πιστώνεται στον τραπεζικό λογαριασμό τους το ποσό που έχει εγκριθεί από το ασφαλιστικό ταμείο. 

ΙΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ

Xρονική αλληλουχία- οι μήνες του χρόνου

        Η εκμάθηση των μηνών του χρόνου, όπως και των ημερών της εβδομάδας ενισχύει την ανάπτυξη της χρονικής αλληλουχίας.           Η χρονική αλληλουχία αποτελεί ένα σημαντικό μέρος της γνωστικής ανάπτυξης των παιδιών.      Τα τραγούδια αποτελούν μία μέθοδο ευκολότερης απομνημόνευσης ονομάτων και αλληλουχιών. Από τη Λιλιπούπολη του Μάνου Χατζιδάκι, λοιπόν, οι δώδεκα μήνες αθλητές έρχονται να βοηθήσουν τα παιδιά να μάθουν τους μήνες του χρόνου. Δώδεκα μήνες αθλητές στο γήπεδο του χρόνου δώδεκα μήνες αθλητές κάνουν αγώνα δρόμου. Ο Γενάρης με μποτίνια κι ο Φλεβάρης με παλτό και ο Μάρτης με σορτσάκι ριγωτό. Ο Απρίλης με κασκέτο και με άσπρες ελβιέλες και ο Μάιος κι ο Ιούνιος με τις ξώπλατες φανέλες. Δώδεκα μήνες στη γραμμή τινάζουνε τα πόδια κι όλοι πηδάνε με ορμή του δρόμου τα εμπόδια. Ο Ιούλιος ο χίπις με μπλου τζην και χαϊμαλιά και ο Αύγουστος με ψάθα και γυαλιά. Ο Σεπτέμβρης κι ο Οκτώβρης με αδιάβροχα σακάκια κι ο