Πολύ συχνά τα παιδιά τα παιδιά με ή χωρίς γλωσσικές δυσκολίες δεν απαντούν στην ερώτηση "Πώς τα πέρασες στο σχολείο;"
Για να τα παρακινήσουμε να απαντούν στην ερώτησή μας, μπορούμε, αρχικά για κάποιες μέρες, να λέμε εμείς πώς περάσαμε τη μέρα μας, δίνοντας στα παιδιά ένα γλωσσικό πρότυπο να ακολουθήσουν, όταν εκείνα θα είναι έτοιμα. Αργότερα, μπορούμε να αρχίσουμε ένα παιχνίδι: "Θα παίξουμε ένα παιχνίδι. Ο καθένας με τη σειρά του θα λέει κάτι που έκανε σήμερα. Θα αρχίσω εγώ πρώτη. Σήμερα το πρωί, ήπια καφέ και έφαγα δύο κουλουράκια στη δουλειά. Η σειρά σου!" Ακόμη κι αν το παιδί απαντήσει μονολεκτικά, συνεχίζουμε με τη δική μας σειρά. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρουμε σταθερά ένα γλωσσικό πρότυπο στα παιδιά.
Είναι σημαντικό να μην κατακλύζουμε τα παιδιά με ερωτήσεις, γιατί αγχώνονται και είναι πιθανό να μη θέλουν να συνεχίσουν την αλληλεπίδραση.
Είναι σημαντικό να μην κατακλύζουμε τα παιδιά με ερωτήσεις, γιατί αγχώνονται και είναι πιθανό να μη θέλουν να συνεχίσουν την αλληλεπίδραση.
Αιμιλία Καββαδά
Λογοθεραπεύτρια
Μ.Εd. Στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση
Λογοθεραπεύτρια
Μ.Εd. Στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου