Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Ο Εθνικός Ύμνος στη νοηματική γλώσσα

 Ο Σύλλογος Διδασκόντων της νοηματικής γλώσσας στην Ελλάδα δημιούργησε ένα εξαιρετικό πρωτότυπο βίντεο, στο οποίο έχουμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε τον Εθνικό μας Ύμνο στην ελληνική νοηματική γλώσσα! 
 

Παραγωγή του /ρ/

Συχνά τα παιδιά αντικαθιστούν στην ομιλία τους το φώνημα - ήχο /ρ/ με το φώνημα - ήχο /λ/. Ορισμένα παιδιά, μάλιστα, δεν μπορούν να διακρίνουν ακουστικά τους δύο ήχους. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η ενίσχυση της ικανότητας ακουστικής διάκρισης των ήχων /ρ/-/λ/, που επιτρέπει στο παιδί να αντιλαμβάνεται τη διαφορετικότητα των φωνημάτων, είναι απαραίτητο στάδιο της λογοθεραπευτικής παρέμβασης που στοχεύει στη σωστή παραγωγή του φωνήματος /ρ/ (Bowen, 2015). Το παραπάνω σκίτσο, αγαπημένο πολλών παιδιών, απεικονίζει τις δυσκολίες των παιδιών, αλλά και φυσικά ,την ελπίδα της θεραπείας!      Αιμιλία Καββαδά  Λογοθεραπεύτρια, M.Ed.                                                                                                                                Bowen, C. (2015). Children's speech sound disorders. (2nd ed.) Chichester: Wiley-Blackwell, Wiley.
 

Διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο Ευαισθητοποίησης στην Πρώιμη Παρέμβαση για οικογένειες με παιδιά 0-5 ετών

Η Ελληνική Εταιρεία Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας Παιδιού και Εφήβου  οργανώνει  Διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο  Ευαισθητοποίησης στην Πρώιμη Παρέμβαση  για οικογένειες με παιδιά 0-5 ετών Σκοπός: Αξιοποιώντας την ψυχαναλυτική και αναπτυξιακή θεωρία, το σεμινάριο προσφέρει την εμβάθυνση στην κατανόηση των αναγκών των βρεφών, των μικρών παιδιών και των οικογενειών τους και την ανάδειξη της σημασίας των πρωταρχικών σχέσεων. Μ έσω θεωρητικών και βιωματικών μαθημάτων, οξύνεται η αναγνώριση των παραγόντων που προάγουν την υγιή συναισθηματική εξέλιξη των βρεφών και των νηπίων αλλά και των δυσλειτουργιών που μπορεί να οδηγήσουν σε ανάπτυξη ψυχοπαθολογίας. Δομή : Το σεμινάριο έχει διττό χαρακτήρα με ένα θεωρητικό και ένα βιωματικό μέρος Θεωρητικό σεμινάριο με θέμα το αναπτυσσόμενο βρέφος μέσα στο πλέγμα των πρωταρχικών σχέσεων, με θεωρητικές αναφορές στις σύγχρονες ψυχαναλυτικές θεωρίες της ανάπτυξης ( M . Klein , D . W . Winnicott , W . R . Bion ), στη θεωρία το

5 Συμβουλές για την υγεία των ματιών στην περίοδο της τηλεκπαίδευσης

Σε αυτές τις δύσκολες και απαιτητικές για τα παιδιά συνθήκες της τηλεκπαίδευσης είναι σημαντικό όσο γίνεται να μην επιβαρύνεται η υγεία των ματιών.  Το παιδοφθαλμολογικό κέντρο Ελλάδος προτείνει τις παραπάνω 5 Συμβουλές για την τηλεκπαίδευση!👀👩‍🏫 Μαθαίνουμε Ασφαλείς και προστατεύουμε την υγεία των ματιών μας!