Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΟΠΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ "ΑΚΟΑ 5-7"

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΟΠΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ "ΑΚΟΑ 5-7" θα πραγματοποιηθεί από τον διδάκτωρ ειδικής αγωγής Στέφανο Κούτρα:

Α΄ΜΕΡΟΣ- ΜΟΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ: 
ΣΑΒΒΑΤΟ 30 ΜΑΪΟΥ 2020 και ΚΥΡΙΑΚΗ 31 ΜΑΪΟΥ 2020
ΟΙ ΕΠΙΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΙ ΘΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΤΕΣΤ.
---1η συνεδρία:30 ΜΑΪΟΥ 2020
10:00-10:10_ Προσέλευση στην πλατφόρμα ΖΟΟΜ
10:10-10:15_ Χαιρετισμός Ε.Ε.Μ-ΔΕΠΥ (Πρόεδρος κ. Τ. Κόρπα)
10.15-11:00_ Εισαγωγικές Έννοιες: Από την Αίσθηση στην Αντίληψη, Οπτική Αντίληψη.
11:00-11:45 Διαταραχές Οπτικής Αντίληψης-Ανίχνευση Διαταραχών
11:45-12:30 Οπτική Αντίληψη και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
12:30-13:00 Συζήτηση
---2η συνεδρία: 31 ΜΑΪΟΥ 2020-
10:00-10:10_Προσέλευση στην πλατφόρμα ΖΟΟΜ.
10:10-11:00_ Η επιστήμη της Ψυχομετρίας-Ανιχνευτικά Τεστ
11:00-12:30 Ανιχνευτικό Κριτήριο Οπτικής Αντίληψης (Α.Κ.Ο.Α. 5-7), Παρουσίαση και Διαδικασία Χορήγησης
12:30-13:00 Συζήτηση

Β΄ΜΕΡΟΣ: 3η συνεδρία: ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020
ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ (ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ: προτείνεται αυτή η μορφή για την καλύτερη αλληλεπίδραση εκπαιδευτή και εκπαιδευομένων),
Αμφιθέατρο Σχολής Επιστημών Υγείας. Δήλου 1 & Μ. Ασίας, 11528 Γουδί, Αθήνα
16:00-16:10_ Προσέλευση στο Αμφιθέατρο
16:10-17:00_ Ανακεφαλαίωση των συνεδριών 1 και 2
17:00-18:30_ Αδρή Παρουσίαση Μελετών Περίπτωσης Χορήγησης του Α.Κ.Ο.Α.
18:30-19:30_ Τιμές Ζ. Ανάλυση. Βαθμολόγηση. Εξαγωγή Συμπερασμάτων
19:30-20:00_ Συζήτηση - Κλείσιμο Σεμιναρίου

Ή ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ (για όσους/ες επιθυμούν)

10:00-10:10_ Προσέλευση στην πλατφόρμα ΖΟΟΜ
10:10 -11:00_ Ανακεφαλαίωση των συνεδριών 1 και 2
11:00-12:30_ Αδρή Παρουσίαση Μελετών Περίπτωσης Χορήγησης του Α.Κ.Ο.Α.
12:30-13:30_ Τιμές Ζ. Ανάλυση. Βαθμολόγηση. Εξαγωγή Συμπερασμάτων
13:30-14:00_Συζήτηση - Κλείσιμο Σεμιναρίου

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παραγωγή του /ρ/

Συχνά τα παιδιά αντικαθιστούν στην ομιλία τους το φώνημα - ήχο /ρ/ με το φώνημα - ήχο /λ/. Ορισμένα παιδιά, μάλιστα, δεν μπορούν να διακρίνουν ακουστικά τους δύο ήχους. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η ενίσχυση της ικανότητας ακουστικής διάκρισης των ήχων /ρ/-/λ/, που επιτρέπει στο παιδί να αντιλαμβάνεται τη διαφορετικότητα των φωνημάτων, είναι απαραίτητο στάδιο της λογοθεραπευτικής παρέμβασης που στοχεύει στη σωστή παραγωγή του φωνήματος /ρ/ (Bowen, 2015). Το παραπάνω σκίτσο, αγαπημένο πολλών παιδιών, απεικονίζει τις δυσκολίες των παιδιών, αλλά και φυσικά ,την ελπίδα της θεραπείας!      Αιμιλία Καββαδά  Λογοθεραπεύτρια, M.Ed.                                                                                                                                Bowen, C. (2015). Children's speech sound disorders. (2nd ed.) Chichester: Wiley-Blackwell, Wiley.

Εικόνες δράσης

    Οι εικόνες δράσης είναι ένα σταθμισμένο εργαλείο αξιολόγησης δύο τομέων της γλώσσας: πρώτον, της μορφοσύνταξης, εξετάζοντας τη γραμματική επάρκεια των φράσεων που λέει το παιδί και δεύτερον, της πραγματολογίας, εξετάζοντας την πληροφοριακή επάρκεια, δηλαδή τη χρήση της γλώσσας που κάνει το παιδί ώστε να μεταδώσει πληροφορίες. Η ολιγόλεπτη χορήγησή της δοκιμασίας καθιστά εφικτή την αξιολόγηση σε πληθυσμούς παιδιών με αναπτυξιακά προβλήματα.     Το συγκεκριμένο εργαλείο είναι πολύ σημαντικό διότι η αξιολόγηση της γλωσσικής επάρκειας σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας έχει αδιαμφισβήτητη σημασία για την σχολική τους πρόοδο. Άλλωστε, όπως είναι γνωστό πολλά είδη μαθησιακών δυσκολιών αποδίδονται σήμερα στην ύπαρξη γλωσσικών δυσκολιών.      Συνεπώς, η έγκαιρη ανίχνευση και αξιολόγηση των γλωσσικών προβλημάτων μπορεί να οδηγήσει στην έγκαιρη αντιμετώπισή τους με αποτέλεσμα την αποκατάσταση ή τη μείωση των προβλημάτων αυτών. 

Παραμύθι για τα παιδιά που φορούν γυαλιά

           Τα παραμύθια έχουν πολλαπλά οφέλη για τα παιδιά και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους γονείς, τους θεραπευτές και τους εκπαιδευτικούς σε πολλές περιπτώσεις. Μία συχνή περίπτωση είναι όταν το παιδί βρίσκει δύσκολο να διαχειριστεί νέες καταστάσεις, όπως το να φορέσει γυαλιά ή να πάει σχολείο. Μπορούμε, τότε, να το προετοιμάσουμε διαβάζοντας του βιβλία που μιλούν για ήρωες (παιδιά ή ζώα) που βιώνουν παρόμοιες καταστάσεις.       Στο παρακάτω βίντεο η συγγραφέας  παιδικής λογοτεχνίας Ιωάννα Κυρίτση-Τζιώτη διαβάζει το παραμύθι της Ένα λιοντάρι με γυαλιά, στο οποίο διηγείται πόσο σημαντικό είναι να φορούν γυαλιά όλοι όσοι τα χρειάζονται και πως όλοι οι υπόλοιποι πρέπει να συμπεριφέρονται σε όσους φορούν γυαλιά. Αιμιλία Καββαδά Λογοθεραπεύτρια M.Ed.